wtorek, 4 czerwca 2013

Kanapka z czerwonym pesto i jajkiem.

Dzień dobry!

Śniadania są dla mnie najważniejsze. Lubię zaczynać dzień od smaków, które pieszczą moje podniebienie.

Rozkochałam się w pesto rosso dość niedawno, nie przypuszczałam, że to takie pyszności! A jednak.

Pamiętajcie, że to co nieznane, niekoniecznie musi być niesmaczne.

Ryzykowne jest owszem, bo nie zawsze trafimy w gusta swoich kubków smakowych. Jednak ja żyję według zasady "Kto nie ryzykuje, ten... stracić może wiele".

Zaryzykowałam i nie żałuję!

Moc serdeczności.

:-)




KANAPKA Z CZERWONYM PESTO I JAJKIEM:

- 2 kromki chleba ze słonecznikiem.
- Pesto rosso (można zrobić samemu, ja jednak zakupiłam Pesto Rosso z Deluny, które jest bardzo wyraziste w smaku i aromatyczne).
- 2 jajka ugotowane na twardo.
- Szczypta soli.
- Szczypta pieprzu.

Następnym razem przygotuję domowe pesto.
Jestem ciekawa jego smaku


PRZYGOTOWANIE:

Na kromki chleba nałożyć pesto, na nie pokrojone w plastry jajko, przyprawić pieprzem i solą.

Smacznego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz