środa, 24 lipca 2013

Kukurydza gotowana z masłem i szczypiorkiem.

Dzień Dobry!

Pracowity miesiąc mam.
Codziennie. Po 8-10 h.
To nic!
Szybko przynajmniej ten czas leci.
Oj szybko.

Mam nadzieję, że nim się obejrzę będzie już wymarzony wrzesień!
Dużo planów.

Oby wszystko poszło po mojej myśli.
Trzymajcie proszę kciuki!

Moc serdeczności!

:-)



KUKURYDZA GOTOWANA ZE SZCZYPIORKIEM I MASŁEM:

- 2 kolby kukurydzy.
- Szczypiorek.
- 2 łyżeczki masła.
- Sól.
- Odrobina cukru.

PRZYGOTOWANIE:

Kolby kukurydzy obrać z włókien i wrzucić na gotującą lekko osłodzoną wodę. Kukurydzę gotujemy pod przykryciem około 15-30 minut (w zależności od wielkości kolby). Najważniejsze by ziarna były miękkie. Ugotowaną kukurydzę podajemy na talerzu, posypujemy solą, wiórkami masła i posiekanym szczypiorkiem. Najlepiej smakuje podana prosto z garnka.

Smacznego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz