poniedziałek, 20 maja 2013

Koktajl bananowy.


Witajcie!

Nie wiem od czego zacząć, namówiona przez znajomych by założyć bloga, czynię to. Uwielbiam gotować i przede wszystkim tego ten blog dotyczyć będzie. Aczkolwiek będą się pojawiały i inne posty, nie mające nic wspólnego z gotowaniem. Jestem zakochana nie tylko w smakach, ale też w innych aspektach życia codziennego i nie tylko. 

Od razu uprzedzam! Zdjęć robić nie potrafię, także będziecie musieli się zadowolić takimi jakie będą.
Nie ukrywam, że będę się jednak starała robić je jak najlepiej potrafię.
Mam nadzieję, że każdy znajdzie tutaj coś dla siebie, że moje gotowanie poprawi komuś dzień, że ktoś nabierze smaku na coś pysznego! 

Moc serdeczności.

:-)






KOKTAJL BANANOWY:

- 1 banan.
- Szklanka schłodzonego mleka (jakie lubicie, ja użyłam 2 %).
- Odrobina wanilii lub ekstraktu z wanilii.
- Łyżka miodu.
- Musli (do posypki możecie użyć to czego lubicie).

PRZYGOTOWANIE:

Banana pokroić i przełożyć do miski lub innego naczynia albo też do blendera. Następnie dodajemy wszystkie pozostałe składniki (za wyjątkiem posypki, w moim przypadku musli). Całość zmiksować blenderem na jednolitą masę. Przelać do szklanki i po wierzchu posypać musli.


Smacznego. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz