wtorek, 10 grudnia 2013

Jogurt grecki z truskawkami i borówką.

Dzień dobry!

Dziś szybciutko, bo czasu brak jak zwykle.
Myślę, że dopiero po świętach będę go mieć o wiele więcej.
Ciągle w biegu, to u siebie na chwilę, to w pracy praktycznie ciągle, to u siostry.
Zamieszanie totalne.

Nic znaleźć nie mogę, gubię się w rzeczach, co gdzie mam, gdzie zostawiłam, czy zabrałam.
Totalnie roztargniona jestem.
Nie zapominam jednak by jeść zdrowo, by w ogóle jeść!

Mam nadzieję, że Wy takiego zabiegania nie macie, jeśli tak, to każdemu z Was życzę odrobiny czasu dla siebie i bliskich.

Moc serdeczności!

:-)



JOGURT GRECKI Z TRUSKAWKAMI I BORÓWKĄ:

- 1 opakowanie jogurtu greckiego.
- 1 opakowanie truskawek.
- 1 opakowanie borówek amerykańskich.

PRZYGOTOWANIE:

Owoce myjemy, suszymy na sicie. Do wysokiej szklanki nakładamy owoce - truskawki i borówki, następnie jogurt grecki ( ja nałożyłam 2 łyżki) znów owoce, jogurt i na koniec owoce. Tak by powstały trzy warstwy owoców, a dwie warstwy jogurtu greckiego. Gotowe.

Smacznego.


1 komentarz: