sobota, 4 stycznia 2014

Smoothie truskawkowe z orzechem laskowym.

Dzień dobry!

Kto powiedział, że zimą nie można cieszyć się truskawkami!
Jeśli rzecz jasna ktoś sobie truskawki z sezonu zamroził.
Można również zakupić z marketu, aczkolwiek, nie uważam by były smaczne.
Zjadliwe owszem.

Zaglądając dziś do zamrażalnika zauważyłam właśnie truskawki.
Postanowiłam więc je wykorzystać i uraczyć się truskawkowym smoothie.

Uważam, że była to najrozsądniejsza decyzja dnia dzisiejszego.
Szybkie, przepyszne, zdrowe i sycące śniadanie!
Czemu nie?

Uwierzcie mi, że nie ma jak to usiąść w fotelu, w wyciągniętym wełnianym swetrze z wełnianymi skarpetami i popijać smoothie wspominając promienie lata w te szare dni.

Moc serdeczności!

:-)



SMOOTHIE TRUSKAWKOWE Z ORZECHEM LASKOWYM, (2 porcje):

- 400 gram mrożonych truskawek.
- Jogurt naturalny 500 ml.
- Łyżeczka miodu.
- 4 orzechy laskowe.

PRZYGOTOWANIE:

Wszystkie składniki ze sobą  zblendować (prócz orzechów), Przelać do szklanek, udekorować posiekanymi orzechami laskowymi i połówką truskawki. Ja swoich truskawek nie rozmrażałam całkowicie, gdyż nie chciałam już dodawać lodu, bo po co? Skoro truskawki są na wpół zamrożone to wystarczy. 

Smacznego.


1 komentarz: