wtorek, 25 marca 2014

Jajka z piekarnika.

Dzień dobry!

Zainspirowana przepysznym zamiennikiem jajecznicy zapragnęłam zrobić "kubeczki z boczku i jajek" z przepisu: jem co umiem
Proste, szybkie, a i zupełnie inne, bardzo ciekawe rozwiązanie śniadania czy kolacji.

Ja jestem fanką tej potrawy od "pierwszego zrobienia".
Polecam z czystym sercem.
A i nawet daję sobie głowę uciąć, że każdemu te jajka wyjdą!

Dziś na szybko, bo jak wiecie zabiegana jestem. 

Moc serdeczności!

:-)


JAJKA Z PIEKARNIKA:

- 4 jaja.
- 8 plasterków parzonego, cienko pokrojonego boczku.
- Szczypiorek.
- Sól.
- Pieprz.
- Oliwa do wysmarowania blaszki.

PRZYGOTOWANIE:

Wszystkie składniki, szczypiorek i jajka dokładnie myjemy. Foremki do muffinek smarujemy lekko oliwą, za pomocą natłuszczonego ręcznika papierowego. Do każdej foremki wkładamy po 2 plasterki boczku (ja wcześniej lekko podsmażam na patelni, jest wtedy bardziej chrupiący), układamy je wokół ścianek. Do każdego kubeczka wbijamy jedno jajko. Wkładamy do piekarnika rozgrzanego do ok. 190°C i zapiekamy do czasu, aż białko się zetnie. Siekamy szczypiorek. Po wyjęciu z piekarnika wykładamy na talerze, doprawiamy solą i pieprzem, posypujemy szczypiorkiem.

Smacznego!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz