niedziela, 23 lutego 2014

Oreo milkshake.

Dzień dobry!

 
Jak zwykle mam za mało czasu a za dużo na głowie.
Nie powiem, że mi się to nie podoba, bo owszem podoba bardzo!
Jednak żałuję, że doba ma tylko 24 h. 
Chciałabym tego czasu mieć nieco więcej, bym mogła go podzielić odpowiednio i poświęcić wszystkiemu i wszystkim tyle czasu ile trzeba.
Nie da się, wiem.

Nie poddaję się jednak!
Postawiłam na ORGANIZACJĘ, jeśli będzie dobra to ze wszystkim się na czas wyrobię.

Obecnie jestem rozdarta między 3 miejscami: swoim domem, siostry domem i domem A.
Jest cudownie.
Tak jak zawsze być powinno.
Kocham ten stan, zawirowań, zabiegania, roztrzepania.

O dziwo to wszystko dodaje mi masę energii.
Dlatego dziś na słodko się rozkoszujemy smakami.
Ja i On.

Moc serdeczności!

:-)


OREO MILKSHAKE (2 porcje):

- 100 ml mleka skondensowanego.
- 300 ml lodów śmietankowych.
- 7 ciastek oreo.
- 4 łyżeczki syropu czekoladowego.
- 300 ml śmietany 30%.

PRZYGOTOWANIE:

W blenderze miksujemy lody z 4 ciastkami oreo, powoli dodajemy mleko, miksujemy do czasu uzyskania gładkiej masy. Syrop czekoladowy rozprowadzamy po brzegach szklanki. Śmietanę miksujemy aż się ubije. Milkshake'a rozlewamy do szklanek, na wierzch kładziemy bitą śmietanę. Wierzch ubitej śmietany posypujemy pokruszonym wcześniej ciastkiem, na koniec układamy po jednym ciastku oreo, wkładamy słomki i rozkoszujemy się zimnym, słodkim napojem mlecznym. Podajemy od razu. 

Smacznego.

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz