niedziela, 13 lipca 2014

Mojito.

Dzień dobry!

Upały, upały, upały.
Męczące są bardzo.
Człowiek nie ma czym oddychać.
Aż płonie z tej duchoty.
Ja bardzo nie lubię.
I chłodzę się czym się da!

Nie zawsze lodami, nie zawsze mrożoną herbatą czy kawą, nie zawsze lemoniadą.
Czasami też mam ochotę ochłodzić się pysznym drinkiem.
Orzeźwiającym, pysznym.

Czasami warto zgrzeszyć.
W taki czy iny sposób.
Żyje się raz.
Nie duśmy się latem.
Pijmy MOJITO.

Moc serdeczności!
 
:-)


MOJITO:

- 40 ml białego rumu.
- Woda gazowana.
- 1 limonka.
- 2 łyżeczki brązowego cukru.
- Mięta.
- Kruszony lód.

PRZYGOTOWANIE:

Do wysokiej szklanki wrzucamy cytrynę, uprzednio ją krojąc na ćwiartki, następnie na 3 części. Zasypujemy 2 łyżeczkami cukru, ugniatamy muddlerem, by limonka puściła soki. Miętę ugniatamy, wrzucamy do szklanki, ugniatamy. Kolejno dodajemy kruszony lód, rum. Wszystko razem mieszamy, dolewamy wodę gazowaną. Ozdabiamy miętą i kawałkami limonki.

Na drowie.


  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz