niedziela, 21 września 2014

Instagramowy wrzesień.

Dzień dobry!

Jak ten czas szybko leci.
Mamy już koniec września.
Zaraz październik i już rzut beretem Święta Bożego Narodzenia.
A jeszcze nie tak dawno wybierałam prezenty pod choinkę.
Znów trzeba powoli zacząć o tym myśleć.

Oj będzie się działo.
BĘDZIE.
Ciekawe jak z moją organizacją zakupienia i pakowania prezentów będzie.
Już się widzę.
SZAŁ.

 Na ostatnią chwilę kupuję i pakuję.
I pewnie będę się dziwiła dlaczego mam tak mało czasu na to wszystko.
Cała ja.
 Nie mogę się tego jednakże doczekać.
Będzie wesoło.

Moc serdeczności.

:-)


1. Placki ziemniaczane z szynka szwarcwaldzką , suszonymi pomidorami i szpinakiem.
'U mnie czy u Ciebie' - Poznań.
2. Tarta z borówkami.
3. Ciasto marchewkowe.
4. Polędwiczki w sosie kurkowym na szparagach z domowymi frytkami.


1. Słonecznie.
2. Most Piłsudskiego.
3. <3
4. Coraz zimniej.


1. Winniczki belgijskie.
2. Tagliatelle z mieszanką owoców morza.
3. Domowy chleb z domowym smalcem.
4. Pizza w wykonaniu mojej siostry.


1. Szkolenie w Poznaniu.
2. Latte.
3. Chruściki.
4. Poznań taki piękny.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz