sobota, 15 listopada 2014

Domowe kako z marshmollows.

Dzień dobry!


Dziś zapragnęłam zrobić domowe kakao z piankami.
Takie niby nic a cieszy niezmiernie bardzo.
Kakao mi się z dzieciństwem kojarzy.
Bardzo lubiłam na śniadanie, na kolację.
Bez kakao to nie to samo.
Prawda?

Dziś moja miłość do tego napoju jest niezmieniona.
Tak samo ogromna.
Z taką samą ochotą do niego wracam.
Zawsze w towarzystwie dobrego filmu lub książki.

Moc serdeczności!

:-)




DOMOWE KAKAO Z MARSHMOLLOWS:

- 0,5 litra mleka.
- 2 łyżki wody.
- 1,5 łyżki prawdziwego kakao.
- 2 płaskie łyżeczki cukru.
- Garść pianek marshmollows.

PRZYGOTOWANIE:

Mleko gotujemy. Przez sitko przelewamy do szklanki. Kakao wraz z cukrem rozpuszczamy w 2 łyżkach wody. Dokładnie rozpuszczone kakao łączymy z zagotowanym mlekiem. Pianki "smolimy" nad ogniem (możemy, nie musimy - mnie osobiście tak najbardziej smakują). Układamy na wierzch kakao. Podajemy.

Smacznego.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz