piątek, 5 grudnia 2014

Bagietka z gruszką i tuńczykiem.

Dzień Dobry!

W tym tygodniu postanowiłam zjeść coś z gruszką w roli głównej. 
Bardzo lubię gruszki a bardzo rzadko je jadam.
Dlaczego tak jest? Nie wiem. 
Zawsze zapomnę kupić. 
Albo zapomnę, że miałam kupić. 

W każdym razie KUPIŁAM.
Mam GRUSZKI.
Będzie uczta.

Podpatrzyłam przepis na Kwestii Smaku.
Szybki.
Smaczny.
Oryginalny.
Niesamowicie łatwy.

Osobiście nie przepadam za tuńczykiem.
Ale w tej wersji jest po prostu najwspanialszy.
Odkryłam swoją miłość do niego.

Polecam na lunch lub kolację.
Dla siebie, rodziny, przyjaciół.
Mój prawie 6letni chrześniak zajadał się z apetytem.

Moc serdeczności!

:-)



BAGIETKA Z GRUSZKĄ I TUŃCZYKIEM:

- 1 półbagietka.
- Oliwa z oliwek.
- Tuńczyk w oliwie. 
- 1 gotowana gruszka w syropie.
- Garść kapusty pekińskiej.
- Garść kukurydzy.
- Garść świeżego kopru.
- Garść orzechów włoskich.

PRZYGOTOWANIE:

Półbagietkę przekrawamy na pół. Skrapiamy oliwą. Układamy na rozgrzanej patelni grillowej. Przypiekamy z obu stron. Ściągamy. Odkładamy do wystygnięcia. Na bagietce układamy kapustę pekińską, kawałki tuńczyka, gruszkę pokrojoną na plastry. Posypujemy wszystko kukurydzą, koprem i orzechami włoskimi.

Smacznego!
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz