wtorek, 13 sierpnia 2013

Filet z łososia z grilla w pikantnej marynacie.

Dzień dobry!

Był grill. W końcu! Tak bardzo wyczekiwany przeze mnie, moich znajomych i rodzinę.

Ślinka ciekła na samą myśl. A jak już dotarłam na miejsce to możecie sobie wyobrazić jaki szał był!

Jednak.. Jednak ja w dalszym ciągu staram się jeść zdrowo aczkolwiek smacznie.

Nie dałam się skusić na kiełbaski, ziemniaczki, sałateczki z majonezem, za to zjadłam przepyszną rybę i popiłam zimnym piwkiem!

Możecie być ze mnie dumni, ja z siebie jestem.

Moc serdeczności.

:-)


FILET Z ŁOSOSIA Z GRILLA W PIKANTNEJ MARYNACIE:

- Duży filet z łososia.
- Oliwa z oliwek.
- Papryka chilli.
- 2 ząbki czosnku.
- Sól.
- Odrobina kolorowego pieprzu.

PRZYGOTOWANIE:

Fileta czyścimy. Przygotowujemy marynatę. Do oliwy z oliwek wkrawamy paprykę chilli (ja ją pokroiłam wraz z pestkami, gdyż chciałam by było naprawdę pikantne). Czosnek obieramy, ścieramy na tarce z małymi oczkami. Dodajemy sól. Wszystko razem mieszamy. Gdy składniki połączą się ze sobą wkładamy filet z łososia i wstawiamy do lodówki na co najmniej 12h.

Docieramy do znajomych i grillujemy rybę z jednej i drugiej strony. Można przykryć (folią aluminiową) by szybciej ryba doszła do siebie. Pod koniec grillowania przyprawiamy świeżo zmielonym kolorowym pieprzem.

Smacznego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz