niedziela, 19 stycznia 2014

Kanapka z jajkiem, łososiem i szczypiorkiem.

Dzień dobry!

Potrzebując inspiracji śniadaniowej przeglądałam ostatnio internet i szukałam czegoś szybkiego, smacznego, zgodnego z moimi gustami a raczej gustami moich kubków smakowych i znalazłam!
Znalazłam przepyszny przepis na przepyszną kanapkę.

O tu: kanapka.

Blog Pani Asi myślę jest powszechnie znany a przynajmniej być powinien!
Cudowne łączenie smaków, stylu, technik gotowania jak i serwowania potraw.
Często tam zaglądam.
Bo jest prosto i pysznie.
Tak jak być powinno.

Zapraszam wszystkich do stołu na wyśmienite śniadanie.

Moc serdeczności!

:-)

 

KANAPKA Z JAJKIEM, ŁOSOSIEM WĘDZONYM I SZCZYPIORKIEM:

- 1 ugotowane jajko.
- Szczypiorek.
- 2 kromki chleba pełnoziarnistego.
- Kremowy serek śmietankowy.
- Sól.
- Pieprz.

PRZYGOTOWANIE:

Jajko myję, wkładam do wrzącej wody i gotuję przez 6-7 minut. Ugotowane jajko wkładam do zimnej wody, po ostudzeniu obieram. kromki chleba grubo smaruję serkiem, posypuję posiekanym szczypiorkiem, nakładam łososia i plasterki jajka. Solę i pieprzę do smaku.

Smacznego.



2 komentarze:

  1. ależ wygląda smakowicie :>
    uwielbiam i łososia i jajka, więc cos idealnego dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiem, że kiedyś w ogóle nie przepadałam za rybami. Na szczęście z wiekiem moje preferencje się zmieniły. Nie wyobrażam sobie teraz posiłków bez ryb w różnej postaci, a kanapki w takim zestawieniu są czymś wspaniałym. Polecam! :-)

      Usuń