środa, 25 grudnia 2013

Świątecznie.

Dzień dobry!

Święta mnie nastrajają pozytywnie, chociaż te nieco mniej.
Być może dlatego, że pracy multum, śniegu nie ma i nie czuć tej atmosfery świątecznej jak niegdyś.
Zmęczona jestem niesamowicie, jednak satysfakcjonujący fakt jest, iż po pracy pełna radości przygotowuję smakowitości dla całej mojej rodziny.
A zjechała się jej znaczna ilość.

Kocham ich! Wszystkich!
Miło jest wrócić do dawnych lat, kiedy wspólnie zasiadaliśmy do jednego stołu, z tą różnicą, że teraz jestem już dorosła i nikt mnie nie zmusi do pójścia spać!
A jak wiemy najlepsze rozmowy są nocą.

Wesołych Świąt Bożego Narodzenia.

Moc serdeczności!

:-)



Tylu prezentów to ja chyba w życiu nie widziałam pod jedną choinką.



Życzenia świąteczne.
Zawsze mnie krępowały, z wiekiem odrobinę przeszło, jednak do tej pory mam trudności.



Wigilia u znajomych również odbyć się musiała.


Nie obyło się bez napoi wysokoprocentowych.


Potraw wigilijnych.


Pyszności krewetkowych.


Żurawin i galantyny.


W drugi dzień Świąt były również gry karciane i wołowina po burgundzku


Bez prezentów też się nie obyło.
Przepiękny storczyk w końcu u mnie zagościł.

WYMARZONY.


Kosmetyków również nie zabrakło.



Książek i elementów garderoby również.


Oraz plakatu CHANEL, który już zdobi moją ścianę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz