poniedziałek, 19 maja 2014

Zielono mi czyli koktajl ze szpinakiem w roli głównej.

Dzień dobry!

Dziś kolejna porcja zdrowego i szybkiego w przygotowaniu koktajlu.
Od pewnego czasu usilnie staram się odżywiać zdrowo.
Dla mnie ZDROWO znaczyło kiedyś NIESMACZNIE.
Nic bardziej mylnego.
To co zdrowe wcale niesmaczne nie jest.
Przekonałam się nie raz.
Problem w tym, że nie potrafię prowadzić zdrowego trybu życia przez cały czas.
Mam z tym OGROMNY problem.

Zazwyczaj moje chęci kończą się po dwóch, trzech tygodniach!
Wiem, wiem. Nie jest to powód do chwalenia.

No cóż.. idzie lato, coraz cieplej więc i możliwości większe.
Nie wiem jak Wy, ja nie lubię jadać ciepłych potraw w upalne dni, a takie dni Nas czekają w lecie.
Więc szansa na zdrowsze jedzenie jest większa!

Zobaczmy co z tego będzie.
Mam nadzieję, że motywację będę miała większą teraz, że i Wy ją macie!
Trzymam kciuki za siebie i za Was.

Moc serdeczności!

:-)


KOKTAJL ZE SZPINAKIEM, BANANEM I BORÓWKĄ AMERYKAŃSKĄ:

- 250 ml schłodzonego mleka.
- 100 g świeżego szpinaku.
- 1 banan.
- 150 g borówek amerykańskich.
PRZYGOTOWANIE:
Szpinak i borówki opłukać, wysuszyć. Banana obrać i pokroić na plastry. Wszystkie składniki wrzucić do mleka, zblendować. Najlepiej podawać schłodzony.

Smacznego.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz