czwartek, 11 września 2014

Owoce na talerzu.

Dzień dobry!

Nie każde posiłki muszą być tłuste.
Nie każde śniadania czy lunch musi być w postaci kromki chleba czy sałatki.
Czasami ma sie ochotę na co innego.
Coś szybkiego.
Coś prostego.
Coś smacznego.

Jeśli o mnie chodzi lubię zaczynać dzień od owoców.
W postaci owoców właśnie czy różnych koktajli. 
Czasami się dziwię, że w mojej lodówce można znaleźć jeszcze wędliny czy mięso.
Ostatnio owoce pochłaniam kilogramami.
Lubię.
Wy też polubcie!

Moc serdeczności.

:-)


OWOCE NA TALERZU:
 
*Koktajl.
- 250 ml maślanki naturalnej.
- Garść borówek.
 
PRZYGOTOWANIE:
 
Borówki miksujemy z maślanką. Wlewamy do szklanki. Na wierzch kładziemy kilka borówek.
 
*Owoce:
- 1 croissant.
- Pół arbuza.
- Garść czereśni.
- Pół banana.
- 1 kiwi.
 
PRZYGOTOWANIE:
 
Ukrawamy dwa pół plastry arbuza, następnie kroimy go w trójkąty. Czereśnie myjemy pod bieżącą wodą, suszymy. Banana kroimy w plastry, można go wcześniej obrać (ja pokroiłam se skórką). Kiwi obieramy, kroimy w plastry. Wszystkie owoce układamy na talerzu wraz z croissantem (ja swojego zrobiłam - przepis pojawi się niebawem na Croissanty. Możecie również kupić lub go pominąć). owoce podajemy z wcześniej przygotowanym koktajlem z maślanki i borówek.

Smacznego.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz