wtorek, 12 sierpnia 2014

Jajko sadzone z ziemniakami z koperkiem i sałatą z pomidorem.

Dzień dobry!

Dzisiejszego dnia nie będę Was bardzo męczyć.
Z racji i braku mojego czasu, a i chęci jakichkolwiek na przyrządzenie czegokolwiek innego jak tylko zwykłego, prostego obiadu.
Zapracowana jestem okropnie.
Brak czasu na cokolwiek.
Wychodzę rano, wracam wieczorem.
Nie zaniedbuję jednak swojego odżywiania.
O nie!
Na to sobie pozwolić nie mogę, bo ja nie tylko kocham gotować, kocham też jeść.
I bez jednego ciepłego posiłku dziennie - umieram.
Także dziś serwuję Wam jajko sadzone w towarzystwie ziemniaków z koperkiem i sałatą z pomidorem.

Moc serdeczności!

:-)


JAJKO SADZONE Z ZIEMNIAKAMI Z KOPERKIEM I SAŁATĄ Z POMIDOREM:

- 4 małe ziemniaki.
- 1 łyżka masła.
- 1 jajo.
- Garść mix'u sałat.
- Pół pomidora.
- Garść posiekanego kopru.
- 1 łyżka jogurtu naturalnego.
- Sól.
- Pieprz.
PRZYGOTOWANIE:
Ziemniaki obieramy, myjemy, przekrawamy na pół. Gotujemy w osolonej wodzie, odcedzamy. W garnku, w którym gotowaliśmy ziemniaki rozpuszczamy masło. Wrzucamy ziemniaki i na małym ogniu podsmażamy. Dodajemy garść posiekanego koperku i mieszamy. W międzyczasie rozgrzewamy patelnie i smażymy jajko (ja smażyłam bez dodatku oleju - można użyć masła lub oleju roślinnego). na talerz wykładamy garść mix'u sałat, solimy, pieprzymy, układamy pokrojonego w półksiężyce pomidora, polewamy jogurtem naturalnym. Gotowe ziemniaki i jajko wykładamy na talerz.

Smacznego.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz